Την παραθέτω σε ποστ, γιατί δεν ξέρω πώζ να την κάνω .pdf, και δεν μπορώ να βρω, επί τού παρόντος έστω, άλλη λύση. Πιθανώζ να την σκανάρω. Έχει κανείς -ειδικότερος- καμιά ιδέα;
ΓΣ
Πόση χαρά! Μου δόθηκε η ευκαιρία να απαντοιήσω με έτσι; και με πιστέψτε με.

H εκπομπή σας βρίσκεται στον αέρα δεκατρία χρόνια. Τι πιστεύετε ότι την κράτησε;
Τα ‘διαμάντια’ μετρούν δεκατρία συνεχή χρόνια στη Ραδιοφωνία τής ΕΡΤ3. Συν πεντέξι χρόνια, σε άλλα ραδιοφωνικά …ιδρύματα, συγγενικά και μη-συγγενικά, πριν από την ΕΡΤ3. Aν το θέμα δεν έχει (μια αφηρημένη) καρμική εξήγηση, αν δηλαδή η σχετική μακροβιότητα των ‘διαμαντιών’ δεν οφείλεται έως κάποιο βαθμό σε καθαρή τύχη, τότε να πω «το πείσμα»; Και μπορώ να γίνω πιο κλισέ, αν θέλετε: «Η δύναμη της θέλησης», η «επιμονή» και άλλα ηχηρά παρόμοια. Ελπίζω να μην με στείλει αύριο πρωί ο Προϊστάμενός μου στο Λογιστήριο για την τελική εκκαθάριση.
Πότε κάνατε για πρώτη φορά ραδιόφωνο. Θυμάστε το πρώτο τραγούδι που παίξατε;
Πρώτη-πρώτη φορά, μπήκα σε ραδιοθάλαμο για εκπομπή το 1987. Χμ, δεν ήταν τραγούδι, αλλά ένα κείμενο, δακτυλογραφημένο στη γραφομηχανή, αν και αυτό δεν είναι ανάγκη να το μάθει όλος ο κόσμος. Είμαι βέβαιος ότι θα μείνει μεταξύ μας. Ξεκίνησα το «εκπομπί-ζειν», γράφοντας και παρουσιάζοντας ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα ιστορικού περιεχομένου, σε ηλικία 19 χρονών. Αργότερα, χάλασα. Με διέφθειρε το ροκενρόλ. Παρασύρθηκα. Ο μόνος είμαι;
Ποια ήταν η σημαντικότερη επιτυχία τής εκπομπής σας;
Πιστέψτε με, η μόνη άξια λόγου επιτυχία των ‘διαμαντιών’ είναι ότι κατάφεραν εν μέρει να απαλλαγούν από την επιδίωξη της επιτυχίας. Σε ένα σύμπαν, που θεοποιεί τους επιτυχημένους, οι αποτυχημένοι τι θα γίνουν; Θα πεινάσουν;
Πώς κρίνετε το ραδιοφωνικό τοπίο τής Θεσσαλονίκης σε σχέση με αυτό των Αθηνών;
Αποσπασματικά και περιστασιακά τσεκάρω εκπομπές αθηναϊκών ραδιοφώνων. Αντιθέτως, συστηματικά παρακολουθώ τη ραδιοφωνική πραγματικότητα στη Θεσσαλονίκη. Εσάς σας αρέσει να ακούτε τα ίδια πάνω-κάτω τραγούδια και συγκροτήματα, από μαθήτρια έως σαραντάρα; Αν ναι, τότε το ραδιόφωνο στη Θεσσαλονίκη είναι ο Παράδεισός σας!
Η μουσική που παίζεται στα ραδιόφωνα, αντανακλά αυτό που πραγματικά συμβαίνει στην δισκογραφία;
Το ραδιόφωνο και δεν μπορεί και δεν θέλει να απεικονίσει τη σύγχρονη δισκογραφία. Για πολλούς και διάφορους λόγους, η δισκογραφία (δεν λες καλύτερα και η ‘ιντερνετογραφία’, για να συμπεριλάβεις και τα .ΜP3;) τρέχει με χίλια, το ραδιόφωνο ακολουθεί ασθμαίνοντας. Σε πόσους από τους χιλιάδες νέους δίσκους αντέχει ο μισθός (όταν υπάρχει κιόλας αμοιβή, έτσι;) ενός ραδιοφωνατζή; Και γιατί να επενδύσει χρηματοχρονικά ένας εκπομπιστής σε νέες κυκλοφορίες; Άσε, καλά είμαστε στη βόλεψη των δοκιμασμένων συνταγών. Εξαιρέσεις; Με το σταγονόμετρο και κατόπιν έρευνας. Πτοούμαστε (εμείς οι ακροατές); Όχι. Ψάχνουμε. Συνεχώς. Για τις εξαιρέσεις.
Ποια είναι η θέση τού ραδιοφώνου σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχεί το Ίντερνετ;
Η θέση τού ραδιοφώνου έχει μετατοπιστεί πια (και) μέσα στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Μόνο που τα λάπτοπ δεν βολεύει να τα κουβαλάς στο τζόγκινγκ. Κι αυτή είναι μια προσωπική επιδίωξη. Να δημιουργώ με τις εκπομπές μου ανεβαστικά (εμψυχωτικά) σάουντρακ για μοναχικούς δρομείς. Τι λέτε; Πάμε μια δεκάρα χιλιόμετρα;
Τα ‘διαμάντια’ μετρούν δεκατρία συνεχή χρόνια στη Ραδιοφωνία τής ΕΡΤ3. Συν πεντέξι χρόνια, σε άλλα ραδιοφωνικά …ιδρύματα, συγγενικά και μη-συγγενικά, πριν από την ΕΡΤ3. Aν το θέμα δεν έχει (μια αφηρημένη) καρμική εξήγηση, αν δηλαδή η σχετική μακροβιότητα των ‘διαμαντιών’ δεν οφείλεται έως κάποιο βαθμό σε καθαρή τύχη, τότε να πω «το πείσμα»; Και μπορώ να γίνω πιο κλισέ, αν θέλετε: «Η δύναμη της θέλησης», η «επιμονή» και άλλα ηχηρά παρόμοια. Ελπίζω να μην με στείλει αύριο πρωί ο Προϊστάμενός μου στο Λογιστήριο για την τελική εκκαθάριση.
Πότε κάνατε για πρώτη φορά ραδιόφωνο. Θυμάστε το πρώτο τραγούδι που παίξατε;
Πρώτη-πρώτη φορά, μπήκα σε ραδιοθάλαμο για εκπομπή το 1987. Χμ, δεν ήταν τραγούδι, αλλά ένα κείμενο, δακτυλογραφημένο στη γραφομηχανή, αν και αυτό δεν είναι ανάγκη να το μάθει όλος ο κόσμος. Είμαι βέβαιος ότι θα μείνει μεταξύ μας. Ξεκίνησα το «εκπομπί-ζειν», γράφοντας και παρουσιάζοντας ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα ιστορικού περιεχομένου, σε ηλικία 19 χρονών. Αργότερα, χάλασα. Με διέφθειρε το ροκενρόλ. Παρασύρθηκα. Ο μόνος είμαι;
Ποια ήταν η σημαντικότερη επιτυχία τής εκπομπής σας;
Πιστέψτε με, η μόνη άξια λόγου επιτυχία των ‘διαμαντιών’ είναι ότι κατάφεραν εν μέρει να απαλλαγούν από την επιδίωξη της επιτυχίας. Σε ένα σύμπαν, που θεοποιεί τους επιτυχημένους, οι αποτυχημένοι τι θα γίνουν; Θα πεινάσουν;
Πώς κρίνετε το ραδιοφωνικό τοπίο τής Θεσσαλονίκης σε σχέση με αυτό των Αθηνών;
Αποσπασματικά και περιστασιακά τσεκάρω εκπομπές αθηναϊκών ραδιοφώνων. Αντιθέτως, συστηματικά παρακολουθώ τη ραδιοφωνική πραγματικότητα στη Θεσσαλονίκη. Εσάς σας αρέσει να ακούτε τα ίδια πάνω-κάτω τραγούδια και συγκροτήματα, από μαθήτρια έως σαραντάρα; Αν ναι, τότε το ραδιόφωνο στη Θεσσαλονίκη είναι ο Παράδεισός σας!
Η μουσική που παίζεται στα ραδιόφωνα, αντανακλά αυτό που πραγματικά συμβαίνει στην δισκογραφία;
Το ραδιόφωνο και δεν μπορεί και δεν θέλει να απεικονίσει τη σύγχρονη δισκογραφία. Για πολλούς και διάφορους λόγους, η δισκογραφία (δεν λες καλύτερα και η ‘ιντερνετογραφία’, για να συμπεριλάβεις και τα .ΜP3;) τρέχει με χίλια, το ραδιόφωνο ακολουθεί ασθμαίνοντας. Σε πόσους από τους χιλιάδες νέους δίσκους αντέχει ο μισθός (όταν υπάρχει κιόλας αμοιβή, έτσι;) ενός ραδιοφωνατζή; Και γιατί να επενδύσει χρηματοχρονικά ένας εκπομπιστής σε νέες κυκλοφορίες; Άσε, καλά είμαστε στη βόλεψη των δοκιμασμένων συνταγών. Εξαιρέσεις; Με το σταγονόμετρο και κατόπιν έρευνας. Πτοούμαστε (εμείς οι ακροατές); Όχι. Ψάχνουμε. Συνεχώς. Για τις εξαιρέσεις.
Ποια είναι η θέση τού ραδιοφώνου σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχεί το Ίντερνετ;
Η θέση τού ραδιοφώνου έχει μετατοπιστεί πια (και) μέσα στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Μόνο που τα λάπτοπ δεν βολεύει να τα κουβαλάς στο τζόγκινγκ. Κι αυτή είναι μια προσωπική επιδίωξη. Να δημιουργώ με τις εκπομπές μου ανεβαστικά (εμψυχωτικά) σάουντρακ για μοναχικούς δρομείς. Τι λέτε; Πάμε μια δεκάρα χιλιόμετρα;
14 σχόλια:
Ομολογώ ότι περίμενα να διαβάσω και άλλες κλισές απαντήσεις αλλά δε πειράζει, χαλάλι σου. Θα περιμένω την επόμενη συνέντευξη!
Άκσιος Γιάννη! Αντε και εις ανώτερα (στον Λάλα ασούμε;). Συνέχιζε να μας ξεσηκώνεις! Όχι μόνο τους μοναχικούς δρομείς αλλά και τους μοναχικούς περπατητές, εντάξει;
Πάμε για μια 10ωρη περπάτα σε άγνωστη πόλη;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Θερμά συγχαρητήρια κι από μένα!
Τόσο για τις απολαυστικές απαντήσεις, αλλά και για το γεγονός ότι τα Διαμάντια βγήκαν νικητές στο μαραθώνιο των δεκατριών ραδιοφωνικών ετών!
Κάτι τέτοιες συνεντεύξεις είναι το ντόπιγκ το δικό σου - και κατά συνέπεια και το δικό μας - για τις νίκες στα επόμενα δεκατρία, εικοσι τρία, τριαντα τρία...χρόνια.
Ντοπαριζμένος είμαι, για αυτό είμαι γρήγορος
δεμπαίζεστε, ρε πούστημου. ειδικά εσείς οι δΓυο, χαξού και τερτ.
τι; δεν ήμουν σκέτη απΑγοήτεψη;
σύμφωνοι, ντινιώ. την επόμενη φορά, θα τα πω φαρσί. επίσης, μπορεί να ...δΓιασκευάσω τη συνέντευξη.
Είμαι ακόμη υπό την επήρρεια της ζέστης...γι'αυτό :P
φενια, εισαι για καναν μαραθωνιο;
ΣυλλαλητήρΓια κι από μένα. Στις τόσο κλισέ ερωτήσεις τόσο απολαυστικές απαντήσεις. "ΠέιΖμα" έπρεπε να της πεις αντί για "πείσμα". Θα ήθελα να έβλεπα το πρόσωπό της δημοσιογράφου όταν έπαιρνε τις απαντήσεις σου. Εσύ το έβλεπες? Μπορείς να μας μεταφέρεις το κλίμα? Ή ήταν τηλεφωνική η συνέντευξη?
Χμμμ...
Να σου έπαιρνα καμιά μέρα συνέντευξη? Τι θα 'λεγες? Ή όχι μόνο εγώ, όλοι οι ακροατές των δΓιαμαντιών. Ε? Θα τη δημοσιέψουμε κάπου, άκρες (δόξα τον πανάγκαθο) έχουμε...
ναι, ρε τερτ. έχεις δίκιο. μεγκάλο παράλειψη εκ μέρουζ μου.
δαν, μετά χαράς. αρκεί να μην δΓιορθώσεις τη στίξη μου.
ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΔΕΧΕΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΙΝΤΕΡΒΙΟΥ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ.ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΤΣΟΝΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙς ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ?ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΠΡΟΣΠΕΚΤ ΤΟΥ 1055?ΜΗ ΔΕΧΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΒΙΑΣΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΙΝΤΕΡΒΙΟΥ ΣΑΣ..ΕΤΣΙ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ..ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ..
..XAXA..Η ΣΤΥΚΣΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΔΓΙΟΡΘΩΣΕΙς ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩς..
Καλά λοιπόν. Θα δημοσιέψω τη στύκση σου στην αυθεντική της μορφή. Υπόσχομαι να μην είναι σε δΓιαφημιστικό του 1055.
Δημοσίευση σχολίου